• (Android) Farm City: Farming \u0026 City Building کدهای طلایی بیشتر

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm City: Farming \u0026 City Building IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کدهای طلایی بیشتر ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm City: Farming \u0026 City Building 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    این دقیقاً مانند یک نسخه Lite بازی "Township" است، Township از نظر طراحی بسیار بهتر است، و همچنین افرادی دارند که در شهر قدم می زنند که باعث می شود احساس کنید اینجا یک شهر واقعی است. در همین حال، شهر مزرعه مانند یک شهر مرگ به نظر می رسد که من نمی توانم هیچ شهروندی را در آن پیدا کنم. دوم اینکه وسایل تزئینی محدود است، من می خواهم پل بسازم اما نمی توانم آن را پیدا کنم

    من هرگز نمی توانم توسعه زمین بخرم. شروع به گسترش می کند، سپس وقتی می خواهم ببینم آماده است یا نه، به نظر می رسد که هرگز آن را نخریده ام. سه بار در یک سرزمین اتفاق افتاد.

    از اینکه بازی‌ها با بازی‌های دیگر یکسان هستند خسته شده‌ام. این یکی فرقی نداره دقیقاً شبیه شهرک است. تنها کاری که انجام دادند تغییر گرافیک بود. متاسفم اما نه... آن را منحصر به فرد کنید، سبک خود را اضافه کنید. فقط کد را کپی نکنید و فایل ها را تغییر دهید و سپس ادعا کنید که مال شماست. که به آن سرقت ادبی می گویند. حذف نصب شد!

    Farm City: Farming & City Building Casual pgq

    Farm City: Farming & City Building Grand public ivu

    خیللللللی خوبس

    ما رو مسخره کردین واسه من نیومد میشه کردین

    از 4 ماه گذشته این بازی را انجام می‌دهم، و متوجه اشکالی شده‌ام که واقعاً آزاردهنده است، یعنی هر زمان که چیزی برای ساخت قرار می‌دهم یا پیشرفت بازی به شدت کاهش می‌یابد. به عنوان مثال در شب من همه چیز را برای ساخت قرار می دهم و فرض می کنم تا صبح روز بعد آماده شود، اما روند کند می شود و اگر تکمیل یک کار 2 ساعت طول می کشد، 6 ساعت زمان می برد. یعنی من این بازی را حذف کردم.

    سلام عالیی هست و عالیی ویکم خوب و دوکم عایی

    عالی ییییییییزی

    سلام بچه ها اسم من شهراد این بازی خیلی خوبه شماهم این بازی را بریزید

    فقط تا سطح 30 بالا می رود، من دیگر نمی توانم توسعه زمین را باز کنم زیرا باید خانه بخرید تا جمعیت خود را افزایش دهید، اما من قبلاً همه خانه ها را خریداری کرده ام، بنابراین بازی نمی تواند بیشتر از این پیش برود.

    حاوی تبلیغات است که یک بازی ویدیویی محدود نشده است

    این بازی مشکلی ندارد اما سرعت بارگیری شما بسیار کند است و 100% بارگیری می شود اما بازی باز نیست

    نه حتی 1 ستاره... نصبش کردم و 10 دقیقه صفحه لود را تماشا کردم و هیچ وقت باز نشد.

    خوب هست

    این بازی خیلی وقت گیر است و افرادی که تنبل هستند از این بازی متنفر خواهند شد، مدت زیادی طول می کشد تا آن را تبدیل به یک شهر کنیم، باید در این بازی پول زیادی داشته باشیم.

    با عرض سلام


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :