• (iOS) Mijn café — restaurantspel bedriegt veel geld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mijn café — restaurantspel ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mijn café — restaurantspel IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bedriegt veel geld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mijn café — restaurantspel 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dit is het. Genoeg van je veranderingen al! Ik was dol op deze app toen ik hem 4 jaar geleden installeerde. Het spel was vlot, competitief, vol verrassingen in de geschenken (meer middelen in de geschenken). Ik raakte zo gehecht aan het spel dat ik voor het eerst mijn geld uitgaf aan een mobiel spel! Ik werd een VIP-speler, kocht een jaarlijks Elite-abonnement. Maar nu blijft het spel me irriteren met vervelende updates! Nu ik maar 25 diamanten per gouden geschenk krijg, word ik gek! Het is nu een geldbewuste engerd!

    Het spelconcept is goed, maar het lijkt lage joden te geven en alle ingrediënten die nodig zijn, juwelen te geven. Ik speel om plezier te hebben, niet om mijn bank te breken. Het lijkt erop dat het alleen om geld gaat. Als je geen vip bent, maakt het niet uit.

    Ik heb genoten van dit spel (zelfs geld betaald voor VIP) maar hoe hoger je komt, hoe moeilijker het is om genoeg munten te sparen. Je moet alles over een paar niveaus opslaan om het volgende stuk uitrusting dat je ontgrendelt te kunnen betalen. Je kunt dus niet veel versieren of uitbreiden, waardoor je met verhalen blijft zitten die saai kunnen worden. Het kost ook VEEL te veel om prijzen in townships te ontgrendelen. Ik kan er geen genoeg van krijgen om een roze cadeau vrij te spelen en ik heb geen prijzen meer om aan mensen te geven! Na level 20 is het gewoon niet meer de moeite waard om te spelen.

    Ik baal echt dat ik zoveel geld erin heb gestopt dat vaak dingen verdwijnen en nu het mega saai is ik kan geen speciale orders meer maken en het is echt langzaam en saai aan het worden zo misschien keer wat leuks nieuws verzinnen

    het is een leuk spel

    마이카페 — 식당게임 캐주얼 게임 egg

    Minha Cafeteria - Restaurante Casual wte

    Waarom is dit spel niet in het Nederlands te krijgen? Heb hem daarom maar weer. Anders denk ik erover na om het nog eens te proberen.

    EEN ROT SPEL IK DOE IK DOE EN IK DOE MAAR ER GEBEURT NIKS! TROUWENS HET ZOU OOK VEE, MAKKELIJKER ZIJN ALS DIT SPEL IN HET NEDERLANDSTALIG ZOU ZIJN WANT IK KAN BIJNA FEEN ENGELS EN DAN MOET IK DE HELE TIJD AAN MIJN MOEDER VRAGEN WAT ER STAAT!!!!!!!!! FIX DIT PLZ

    Mweh het is oke

    het is een goed spel. Ik zou het 5 sterren maken als je een markt voor openbare verkoop en aankoop zou toevoegen en de mogelijkheid om dochterondernemingen coffeeshops en merken te openen om meer items te verkopen. ik stel ook voor dat u een bezorgservice en zitplaatsen buiten, meer soorten werknemers en een beter bestelsysteem toevoegt. Voeg ook de mogelijkheid toe om uw winkel en zijn dochterondernemingen afzonderlijk te noemen. Misschien kun je een manier toevoegen om de verkoop in een gebied te testen voordat je een winkel opent, door foodtrucks toe te voegen.

    Ok, ik geef een extra ster omdat de storing met het upgraden van apparatuur is verholpen, maar nog steeds geen 5 sterren. Het enige waar de klanten om vragen zijn de zeldzame kruiden die ik niet heb. De enige manier om de kruiden te krijgen die ze willen, is een ZELDZAME kans in het dagelijkse leven. De telefonische bestellingen leveren me niets zeldzaams op en de bezorger wil ook de zeldzame kruiden! Ik zal mijn echte geld NIET aan dit spel uitgeven. Misschien als het makkelijker was om geld en/of edelstenen te krijgen voor het upgraden van apparatuur of het kopen van kruiden, dan zou ik dat misschien doen.

    Ik vind het een heel goed spel Groet, Femke

    Jammer als je iets koopt in de app maar dat je dat nooit ontvangt

    oke

    De ap opent niet meer. Ik heb opnieuw geinstalleerd, werkt nog steeds niet. Het werkt weer!

    Ik heb last van een bug sinds ik de nieuwste versie heb vastgelopen. Elke keer als ik op de telefoon klik om uit mijn serviceploeg te kiezen, verschijnt een van de afbeeldingen van de server en zelfs als ik de telefoon meerdere keren dichtdoe, is de afbeelding er nog steeds. Ik heb het al vele malen opnieuw geïnstalleerd. Hoop dat je er iets aan doet. Ik hou echt van het spel, maar ik zou willen dat je iets aan de VIP Spice kunt doen, hoewel ik genoeg diamanten heb, kan ik er nog steeds niets van kopen vanwege het VIP-dingetje.

    Ik geniet echt van het spel...Het kost te veel diamanten en in-game valuta, anders is het nog steeds een leuk spel en hoef je niet elk uur in je café te kijken. Geniet van dat doe ik zeker. Het lijkt om de 10 dagen een nieuwe update te hebben (((WAAROM???))) Sommigen van ons hebben geen toegang tot privé of openbaar wifi. Sommigen van ons zijn afhankelijk van het mobiele netwerk van T-Mobile om een app downloaden of upgraden. Welkom op het platteland van Amerika Dus waarom de wekelijkse updates die niets te maken hebben met mijn privacy of apparaatbeveiliging


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :